10 Ağustos 2011 Çarşamba

Yol Günlükleri




Uzun zamandır yollardayız, iş sebebiyle. Fotoğraf çekimlerinin çoğu Ankara dışında ve biz de otobüs ya da uçak yerine arabayla gitmeyi tercih ediyoruz. Yollarda giderken görmediğimiz, bilmediğimiz yerleri de görelim diye. İş için bile olsa , koştur koştur da gitsek yollarda mutlaka fotoğraf çekmek için kenara çekiyoruz, arabayı. Ya da yemek yemek için hiç bilmediğimiz, adını duymadığımız yerlere giriyoruz.

Bu günlükleri yazmayı uzun zamandır istiyorduk. İşlerimizin yoğunluğu sebebiyle fırsat bulamıyorduk. Bugüne kısmetmiş :) Umarım beğenerek okur ve izlersiniz.

Sevgilerimizle,

Ayça & Serhat KARAOĞLAN

5 yorum:

  1. 5.izleyici oldum :) ilk üçe giremedim tühh!!!!

    valla çok iyi bir işe imza attınız bence! bence çok keyifli yazılar okuyacağız!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. Canım benim umarım daha önce yapmış olduğun yolculuklarıda anlatırsın :) sende hikaye çoktur.
    Sayende bizde yeni yüzler, yerler süperr :) helecan ile bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Merakla bekliyorum foto ve yazıları:)

    YanıtlaSil
  4. Len benim aklımdan geçiyodu aynı şey, tüüh :)

    YanıtlaSil